Засідання педагогічної ради в закладі з питання «Про роботу педагогічного колективу з розвитку життєвих компетентностей учнів»
В понеділок, 25 лютого, було проведено засідання педагогічної ради в закладі з питання «Про роботу педагогічного колективу з розвитку життєвих компетентностей учнів»
Порядок денний
I. Про роботу педагогічного колективу з розвитку життєвих компетентностей учнів
II. Про хід виконання рішення педагогічної ради №3 від 20.02.2018 «Про роль учителя в забезпеченні реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу»
Форма проведення: delphy - коучинг
План
I.
1. Флештренінг «Вплив успіху вчителя на розвиток життєвої компетентності учнів» Гуменюк І.В., Гетьман О.В.
2. Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації Виступи delphy–груп
ІІ. Бенефіс учителя-методиста Муштин Н.В., Месь О.В., Музика Т.В., Несвіцька С.П.
IIІ.Про хід виконання рішення педагогічної ради №3 від 20.02.2018 «Про роль учителя в забезпеченні реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу» Горбатюк Т.В.
Питання для обговорення:
1 група (Іщук О.А.) Ключові компетентності Нової української школи.Спільні вміння для всіх компетентностей.
2 група (кер.Слюсар А.М.) Елементи STEM – освіти на уроках.
3 група (кер.Самойлович Л.І.) Інтеграція як засіб підвищення ефективності навчання.
4 група (кер.Семенюк О.В.) Формування дослідницьких навичок учнів в освітньому процесі.
Проект рішення педагогічної ради №5
Ознайомившись з результатами роботи груп щодо розвитку життєвих компетентностей учнів, вивчивши досвід роботи педагогів закладу щодо забезпечення реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу, педагогічна рада
ВИРІШИЛА:
1. Адміністрації школи продовжувати:
1.1. Здійснювати методичний супровід реалізації учителями компетентнісного підходу в освітньому процесі закладу.
1.2. Створювати умови для розвитку професійної компетентності педагогів, їх самореалізації у професійній діяльності.
2. Учителям-предметникам:
2.1. Застосовувати в практичній діяльності нові підходи до освітнього процесу: навчання STEM, мейкерство, змішане навчання (blendedlearning), перевернуте навчання, проектне навчання, гейміфікація, веб-квест, мобільне навчання, бріколаж, тощо.
2.2. Забезпечувати формування основних груп компетентностей учнів.
2.3. Активно використовувати міжпредметну інтеграцію.
2.4. Постійно працювати над розвитком своєї професійної компетентності, самовдосконалюватись: брати участь в он-лайн курсах, тренінгах (платформа Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти «Дистанційна освіта для педагога»).