ІНФОРМАЦІЯ
про роботу із зверненнями громадян протягом 2020 року.

Адміністрація Шепетівської СЗОШ №2 І-ІІІ ступенів повідомляє, що на виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»від 07.02.2008 р. №109/2008 в закладіпроводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, забезпечено систематичний аналіз і узагальнення звернень для виявлення причин, що їх зумовлюють.

Так у школі наявний журнал реєстрації прийому громадян. Письмові пропозиції, заяви, скарги громадян, що надходять до управління освіти, реєструються в установленому порядку. Складено графік прийому громадян.

В роботі зі зверненнями громадян керуємося такою нормативно-правовою базою: Законом України «Про звернення громадян», Постановою Кабміну України «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», іншими нормативно-правовими актами з питань роботи зізверненнями громадян.

З 01.01.2020 р. по 31.12.2020р. в журналі реєстрації прийому громадян не зареєстровано жодної скарги.

За звітний період зареєстровано і розглянуто159 звернення (усних і письмових). Всі звернення зареєстровано на особистих прийомах громадян адміністрацією школи.

З них:

1. Від батьків, опікунів –53

з них:

- про звільнення учнів від занятьдітей – 3 (санітарно-куротне лікування);

- про прийняття у школу дітей –21;

- про вибуття дітей – 18;

- навчання і виховання дітей – 11(індивідуальна та сімейна форми навчання).

2. Від громадян міста – 102

з них:

· про працевлаштування – 5;

· про видачу довідок та характеристик – 97;

3. Іногородніх громадян – 4

- профорієнтація – 4.

Всі звернення розглянуті, прийнято відповідні управлінські рішення.

Директор Діна КЛІМОВИЧ
Кiлькiсть переглядiв: 105