«Школа має бути не коморою знань, а середовищем думки» - в закладі пройшла методична декада.
З 16 по 26 жовтня в закладі проходила методична декада під гаслом «Школа має бути не коморою знань, а середовищем думки» (В.Сухомлинський).
В ході декади відбулись усі заплановані заходи, зокрема: круглий стіл з обговорення Концепції Нової української школи, адміністративний консиліум з питань управління закладом освіти в умовах змін. Адміністрацією закладу спільно з педколективом обговорювались досить важливі та актуальні на сьогодні питання з НУШу. В ході обговорень було вироблено ряд рекомендацій для подальшої роботи колективу в освітньому закладі задля забезпечення якості освіти в умовах змін, вироблення власної освітньої траєкторії.
«Крокуємо в НУШ з сучасним технічним обладнанням». Саме під таким девізом пройшов семінар-практикум з питання «Використання інтерактивної дошки в освітньому процесі». Вчитель географії Муштин Н.В., вчитель інформатики Слюсар А.М. ознайомили присутніх з перевагами інтерактивної дошки над звичайною та окреслили основні можливості використання інтерактивної дошки в освітньому процесі.
З метою відзначення 100-річчя від дня народження В.Сухомлинського в 1-4 класах проведено виховні години на тему «Не словами, а добрими ділами». Діти покращили знання про творчу і педагогічну діяльність В.Сухомлинського. Протягом заходів учні читали і аналізували оповідання та казки письменника, розповідали про свої добрі справи. Школярі ще раз переконались, що такі поняття як милосердя, чуйність, доброта, співчуття, розуміння є дуже актуальними в будь-який час і життєво необхідними для кожної людини.
В рамках методичної декади в 3-А класі (вч. Поліщук Л.Б.) пройшов тиждень родинного читання, присвячений 100-річчю від дня народження В.Сухомлинського. «Вони заставляють замислитися над тим, як виховати дитину, вплинути на її душу, а дітей – над своїми вчинками», - вважають батьки класу.
Не залишились поза увагою і наші п’ятикласники. Серед учителів-предметників, які викладають у 5-х класах, був проведений конкурс педмайстерності «Так навчають п’ятикласника в Україні». В ході відвіданих уроків більш досвідчені педагоги ділилися досвідом роботи з малодосвідченими щодо організації освітньої діяльності серед п’ятикласників, а адміністрація – надавала конкретну адресну допомогу вчителям-предметникам з планування, організації та проведення уроків у 5-х класах.
З метою вивчення інтересів п’ятикласників, спостереження за їх поведінкою і роботою в позаурочний час був проведений інтелектуально-розважальний конкурс «У нас сьогодні п’ять уроків…».